Saturday, October 24, 2009

Syukur AlhamduliLlah...



Semalam hari Jumaat merupakan antara hari-hari yang menggembirakan diri saya. Selain pengumuman dapat RM500 iaitu bayaran khas yang diumumkan di dalam Bajet 2010 oleh YAB PM, saya juga menerima satu surat dari JPN Perak berkaitan perjawatan sebagai seorang guru.
Saya sungguh bersyukur ke hadrat Allah di atas 'kurniaan' ini. Saya ambil kesempatan ini mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih di atas sokongan dan perakuan oleh pengetua-pengetua saya yang lepas serta juga terima kasih di atas sokongan dan kerjasama dari rakan-rakan sejawat, staf-staf sokongan dan anak-anak didik sekelian.

Semoga 'kurniaan' ini akan menaikkan semangat dan komitmen saya untuk bekerja lebih kuat lagi sebagai seorang pendidik di luar bandar....
.

3 comments: