Saturday, March 26, 2011

Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-36

.
Sekarang ini musim Persatuan Ibubapa dan Guru-guru (PIBG) bermesyuarat agung. Mengikut peraturan PIBG semua PIBG mesti menyelesaikan mesyuarat agungnya selewat-lewatnya pada 31 Mac pada setiap tahun. Sebab itu setiap hari pada minggu-minggu akhir bulan Mac ini ada saja PIBG sekolah yang mengadakan mesyuarat agungnya.

Petang semalam, 25 Mac 2011, PIBG sekolah saya telah mengadakan mesyuarat agungnya yang ke-36 mulai jam 3.00 petang bertempat di dewan besar sekolah. Mesyuarat dirasmikan oleh YB Dato Ramly Zahari, Adun Manong. Lebih 250 orang ibubapa dan guru-guru hadir ke mesyuarat ini. Di dalam mesyuarat ini banyak perbincangan yang positif telah dibuat ke arah meningkatkan kebajikan dan pencapaian para pelajar sekolah ini.

Di dalam ucapan Dato’ Ramly, beliau telah memaklumkan pelajar cemerlang SPM sekolah ini, Hojita binti Itam telah disahkan sebagai pelajar orang asli sekolah harian yang terbaik di negeri Perak. Dimaklumkan juga, Hojita telah menerima hadiah pelajar terbaik itu di dalam satu majlis di Ipoh yang disampaikan oleh YAB Menteri Besar Perak pada pagi tadi.



Sebahagian ahli-ahli PIBG yang hadir…



YB Dato’ Ramly menyampaikan ucapan perasmian.



Hojita binti Itam menerima hadiah daripada YB Dato’ Ramly.



Barisan ahli jawatan kusa PIBG begitu serius mengendalikan mesyuarat...



Ibubapa dan guru-guru menunggu mesyuarat sampai habis, tahu sebab apa?
Ha... sebab ada banyak hadiah cabutan bertuah....tenguk ni ha...ta ta pi saya tak bertuah juga...

.

1 comment:

  1. bestnye dorg... dapat keputusan best.. zaman sy dlu.. pling tinggi pun 5A je cikgu.. (saya Raja Norhasniza.. Kalau cikgu ingat la.. Kakak Raja Norilahi Raja Kassim)

    ReplyDelete