Wednesday, February 16, 2011

Kunjungan Tn. Timbalan Pengarah


Hari ini sekolah saya dikunjungi oleh Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Perak, Tn. Hj. Mohd. Idris b. Hj Ramli. Beliau tiba kira-kira pukul 11.00 pagi. Sebenarnya beliau sedang dalam perjalanan balik dari menziarahi kematian ibu salah seorang pegawai JPN di kampung Guar, Manong. Lepas itu langsung singgah di sekolah ini.

Oleh kerana Tn Pengetua tidak ada di sekolah kerana menghadiri taklimat di Ipoh, saya bersama PKHem dan PK Koku telah menyambut beliau. Beliau menyatakan kunjungannya hanya bertanya khabar dan bertanya masalah jika ada. Dalam perbualan di bilik pengetua itu, saya memberitahu beliau bahawa sekolah ini masih kekurangan seorang guru Pendidikan Islam kerana guru yang dihantar masih tak melapor diri. Beliau benrjanji akan menghubungi Sektor Pendidikan Islam untuk menyelesaikan masalah ini.

Tn. Timbalan menasihati kami agar terus menjalankan tugas mendidik anak murid dengan bersungguh-sungguh tanpa mengira tempat samada ianya di bandar atau di luar bandar. Beliau juga menjelaskan hasrat tuan pengarah dan JPN yang mahukan peningkatan dalam pencapaian akademik di negeri ini. ...

No comments:

Post a Comment