Thursday, December 10, 2009

Tidak, saya tidak demam..!

Sudah lebih seminggu saya tidak membuat sebarang 'post' baru kepada blog saya ini. Rupa-rupanya sudah ada kawan-kawan yang bertanya kenapa dengan 'cikgu zuhairi manong'? Dia demam ke? atau dia dah lupa password ke?

Terima kasihlah di atas 'peduli' kawan-kawan. Ini menunjukkan kawan-kawan membuka blog saya kalau pun tidak menjadi 'peminat' kepada blog ini. Ewah!

Sebenarnya saya tidak demam dan tidak juga lupa password blog ini. Cuma selama seminggu ini saya tidak berada di 'kawasan' kerana menghadiri satu 'kursus' di Kelang Selangor. 'Kursus' ini memerlukan tumpuan yang amat tinggi terhadap tugasan yang nak dibuat. Jadi saya tidak bawa laptop saya ke sana, maka tak dapatlah nak update blog ini...

Ok, lihatlah fenomina sungai Kelang yang 'tepu' ini walaupun dihiasi di kiri kanannya dengan bangunan-bangunan yang cantik!


No comments:

Post a Comment