Thursday, May 17, 2012

SMS Hari Guru 2012




Berikut antara SMS Ucapan Selamat Hari Guru yang teman terima pada sambutan Hari Guru Tahun ini.....


1.       Selamat Hari Guru
2.       Salam. Selamat Hari Guru. Nak parking kat mana dah penuh!
3.       Salam dan Ucapan Selamat hari Guru dari Saya
4.       Selamat ari cekgu…. Terima kasih cikgu…jasemu akn ku kenang hingga akhir hayatku….
5.       Selamat Haru Guru… agi idup agi ngelaban.. gayu guru gerai nyamai !
6.       Cikgu.. selamat hari Guru. Moga berbakti dgn leluhur budi agar terhitung amal soleh...
7.       Salam. Selamat hari Guru. Semoga sentiasa mendapat keberkatan Allah serta dipermudahkan segala urusan. Amin.
8.       Assalamu alaikum. Segarang-garang guru, dialah yang membetulkan kolar baju muridnya…  sejahat-jahat guru, dialah yang mengusap kepala muridnya… seburuk-buruk guru dialah yang menghiburkan muridnya….secacat-cacat guru dialah yang memimpin tangan muridnya…. Sebusuk-busuk guru, dialah yang membalut luka muridnya…. Semalas-malas guru, dialah yang saban hari mencatat kedatangan muridnya…. Namun, semulia-mulia guru, dialah pemberi paling setia, dalam doanya kejayaan murid didombakan, dalam sujudnya ikhlas mengharap kesejahteraan abadi anak-anak muridnya….Selamat Hari Guru!
9.       Selamat Hari Guru…semoga cikgu diberkati di dunia dan di akhirat…amin….terima kasih di atas nasihat, didikan dan tunjuk ajar cikgu…
10.   Jadilah seorang guru yang hadirnya ditunggu, hilangnya dirindu, ilmunya diburu, nasihatnya diseru, tingkahlakunya ditiru…. Terima kasih cikgu… semoga terus membawa perubahan positif kepada pelajar dan sekolah…. Selamat hari Guru 2012.
11.   Selamat Hari Guru dan Tahniah…
12.   Happy teacher’s Day… thank you for those words you gave, guidance, directly and indirectly lessons…
13. Salam, selamat hari guru buat semua warga pendidik.... jasamu tidak ternilai... Moga Allah sentiasa merahmati kita semua... terima kasih cikgu!
14. Tak kiralah apapun tema nya saban tahun bertukar ganti, jawatannya tetap itu, tugasnya pun itu, ganjaran sebenarnya lebih dari nilai gaji dan imbuhan... hilangnya dicari... datangnya ditunggu, yang datang bersilih ganti,.., panggilan tetap cikgu, dan selamnya cikgu... selamat hari guru...

.........



No comments:

Post a Comment