Wednesday, May 2, 2012

Majlis Mula Kerja Pembinaan Kelas Tahfiz PPAR


Pada hari Ahad 29 April lepas telah diadakan Majlis Mula Kerja Pembinaan Kelas Tahfiz Al Quran di Pusat Pengajian Pondok Ar Raidzuan Kpg Jalan Badak.  Majlis yang disusun begitu cantik telah dihadiri hampir 1000 orang tetamu. Antaranya wakil Tan Seri Dato' Seri Hj Harussani Mufti Kerajaan Perak, YB Dato Wan Khairil Adun Bukit Chandan, Tok-tok Penghulu, Ketua-ketua Kampung, Ketua-ketua Masyarakat, ahli kariah Jeliang dan berdekatan, Penghuni PPAR dan para pelajar SMA Maahad Al Mizan.







Majlis itu diadakan bagi memohon doa ke hadrat Allah SWT dan memulakan kerja pembinaan Kelas Tahfiz di Pusat Pengajian Pondok Ar Ridzuan. Terima kasih kepada semua penderma yang telah memberi sumbangan sehingga wang telah terkumpul lebih dari RM150,000 bagi memulakan pembinaan kelas tersebut. Terima kasih juga kepada penderma yang memberi derma 2 ekor lembu bagi menjayakan majlis tersebut.

Kepada semua warga kariah Kampung Jeliang yang telah bergotong royong memasak dan menyediakan jamuan pada hari tersebut juga diucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih. Semoga semua kerja-kerja tersebut menjadi amal jariah kita bersama di sisi Allah SWT..... Amin!


No comments:

Post a Comment