Sunday, September 2, 2012

Setinggi Penghargaan dan Terima Kasih



Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua adik beradik, sanak saudara, rakan-rakan taulan dan semua jemputan yang telah dapat hadir ke rumah saya pada 25 Ogos 2012 yang lepas bagi meraikan majlis walimatul urus anak saya. Budi baik dan kerjasama tuan-puan semua amat saya hargai dan tak dapatlah saya membalasnya....



Adik beradik dan sanak saudara bergotong royong membuat persiapan majlis kenduri...

Petang Jumaat 24 Ogos 2012, seramai empat pasangan pengantin diijab qabulkan di Masjid Sultan Yusuf Kampung Jeliang....  Menurut orang kampung ini satu rekod!

Selepas majlis akad nikah, pasangan pengantin datang ke rumah, berjumpa dan berkenalan dengan sanak saudara...

Majlis kenduri dihadiri sanak saudara, sahabat handai dan rakan taulan

Tetamu dipersilakan menikmati jamuan yang disediakan...

Terima kasih kerana sudi hadir ke majlis kenduri saya ini....

Sebahagian hadirin sedang menjamu selera....

Sambil dihiburkan dengan lagu-lagu Islamik oleh DJ yang didatangkan khas...

Pelajar-pelajar al Mizan turut meramaikan kahadiran majlis kenduri ini....

Sekalung penghargaan kepada Tuan PPD Kuala Kangsar yang turut hadir...

Rombongan pengantin sampai kira-kira jam 2.30 petang....

Kumpulan kompang dari Kampung Jeliang memeriahkan kedatangan "raja sehari"....

Si kembar itu juga turut hadir....

Terima kasih kerana sudi hadir...

Sanak saudara bergambar dengan pengantin di dalam rumah....

Berkumpul beramai-ramai pada sebelah malam....  anak-anak kecil paling gembira...

Makan kek dan menyaksikan majlis 'buka hadiah'  .......

Terima Kasih daripada Kami Sekeluarga....







1 comment: