Friday, December 30, 2011

Lagi Penghargaan

.

Pencapaian cemerlang Maahad Al Mizan dalam PMR baru-baru ini, mendapat penghargaan lagi. Selepas mendapat sijil penghargaan kategori lompatan saujana dari PPD Kuala Kangsar pada minggu lepas, kali ini mendapat pula sijil penghargaan dari JPN Perak. Majlis diadakan sempena Perhimpunan Bulanan Jabatan Pelajaran Perak yang diadakan pada hari Khamis 29 Disember di dataran atrium JPN. Sekolah ini menerima 2 sijil penghargaan, pertama kategori GPS terbaik sekolah luar Bandar dan yang keduanya kategori kuantiti terbaik sekolah luar Bandar.

Oleh kerana pada hari Khamis tersebut, tuan pengetua, PK-PK dan semua guru-guru bermesyuarat guru bil 1/2012, maka sekolah ini telah diwakili oleh GK Sains bagi menerima sijil-sijil tersebut daripada Timbalan Pengarah JPN Perak.





Dan satu lagi berita gembira bagi calon-calon PMR sekolah ini yang mendapat “straight A’s” pula, ialah pihak sekolah akan memberi hadiah berupa wang tunai kepada setiap seorang. Majlis penyampaian wang tunai tersebut akan diadakan pada perhimpunan rasmi sekolah yang pertama sesi depan iaitu pada hari Rabu nanti.

Berapa jumlah wang tunai hadiah dari Lembaga Pengurusan Sekolah itu, tak perlulah saya beritahu di sini, sama-samalah kita nantikan. Selain pelajar yang memperolehi 9A, pelajar yang mendapat 8A juga akan menerima hadiah wang tunai pada hari itu nanti…

.


2 comments: