Saturday, July 25, 2009

Pantun Buah Durian

Minggu lepas En Fadhil kantin menghantar beberapa biji buah durian ke rumah saya. Ketika itu saya tidak ada di rumah. Beliau meletakkan buah durian itu di atas buaian besi di depan rumah saya. Apabila saya balik saya dapati ada durian. Saya mengesyaki ianya dihantar oleh En Fadhil sebab beliau pernah berkata nak hantar ke rumah saya supaya saya boleh merasai durian tersebut. Saya pun menghantar SMS kepadanya, BUAH DURIAN DI ATAS BUAIAN, TERIMA KASIH HANTAR DURIAN. Tak lama lepas itu, saya menerima SMS daripadanya pula, SORONG PAPAN TARIK PAPAN, BUAH KERANJI DI DALAM PERAHU, SILALAH MAKAN BUAH DURIAN, ISI DI DALAM SAYA TAK TAHU... Amboi, bukan main lagi dia, kita hantar pantun dua kerat, dia balas pantun empat kerat........

No comments:

Post a Comment